T ♥ obs .. förlåt hehe :s

förlåååååt :s
jag har visst glömmt denna blogg lite hehe ..
inte meningen ..
längtar så sjuk till på fredag ;o
då är de typ disco små tjejerna och killarna i 5an har de xd
men ska dit för o träffa allt föölk man inte längre träffar för man går i bjurs :d
va hemma från skolan i måndags och igår för jag hade typ feber :s
de söög , va i skolan idag iaf :)
det e typ 4 killar från stockholm o karlstad som har lagt te mig på bdb o sagt att jag ser bra ut :s
haha scary..
men ska nog till min farbror idag :D
träffa kusinerna , en av dom Albin har jag bara träffat 1 gång :o
fast de bor så nära :P
men han e inte änns 1 halv år :)
men ska äta sen åka bara pappsen kmr hem :)
bjuder på lite knäppis bilder på snygga mej :o



så jävla het jag är :D


nej jag vet jag är as fuul.

men ha det bra sötnoosar så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: maja ♥

du är het jah vet :D

hehe snyggaste du <3

2011-10-26 @ 16:18:34
URL: http://majahjertatova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0