M ♥ förlåt usel bloggning :S

hejehej :D
usel bloggning den hära veckan dåe :(
förlåt alla ;)
typ två stycken som läser bloggen men ändåe ;)
ajah det va väl typ i måndags jag slutade skriva lite ?
íaf
måndag: ja efter skolan då va jag först på gitarr , och sen åkte vi till valp kurs :) hehe
tisdag: först en vanlig dag i skolan dåe :) i bjurs o såånt dära :D sen efter skolan gick jag o nico o plocka lingon :D jag fick typ 104 kr o nico fick 80 kr ;) ( vi gjorde de för vi skulkle gå på stan :) )
onsdag: leediiigt :D jag o nico gick på stan :D kommer bilder nedanför :)
torsdag: skogsdag i skolan , de va faktis grymt kul i skogen asso :D
nico jag o ella plockade svamp lite i slutet ( man fick plocka svamp elr lingon o göra lingon sylt ) men vi plockade iaf minst 6 liter :D ja o innan de plockade jag med anna o stekte ( mums :D ) ja och efter skolan så hade jag utvecklings samtal :/ haha dem tyckte att jag var klassens LEDARE ;) hehe , det tycker då inte jah xP
sen efter det så följde jag med o kolla på nicos gittar , hon har börjat och hon har samma tränare som jag :D
hehe sen gympa dåe ;)
fredag: skolfoto då :) elevrådet, klass foto , vimmelbilder och enskilda vart jag med påe ;) jag o nico stod o krama varrann dem ba perfekt o så tog de kort :;) efter skolan så gick jag o nico hem då såg jag en kantarell på vägkanten , då gick jag upp o tog den :) och där fanns det meerr , o sen gick vi upp lite o där fanns det trattisar älskar det ! iaf och sen gick vi o hittade mer o mer ,vi fick lov att ta nicos väska o den vart full av både trattisar o gula kantareller :D vi åt liite :)

ja och idag har jag varit på gympa :D ällskka ♥
men sen ba slöat o det tänker jag fortsätta med :D
ska försöka få tid med att blogga i veckan när tova är borta ♥
älskar dej ♥

lite bilder på nya kläder o lite annat :)
 en tröja haha ;)
'en till :) nico köpe lika :)

-.- hade ju mer bilder men de krångla . ajah men hejdå rå
ses ♥ ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0