M ♥

tjotjo :) <3
har vart i salutjärn och det äääääääggggdddeee :D <3
inte att cykla dit i början för alla lärare va jö petnoga med att man ska cykla på ett asfint led med en cykels
mellanrum -.-
men sen knöt jag skorna och då hamnadejag längst bak med niklas o det va as kul :D
för vi sjöng o prata och det va asnice bara ;) <3
men sen kom vi fram o badade , det va skitskönt att svalka sej efter en lång cykeltur ;)
17 kilometer typ ?
men sen finns det ju bastu oxå o det va ju skönt att värma sej där hahah ;)
vi lagade korvsoppa som vanligt dåe ,, jag va i grupp med viktor Maja och oskar :)
så klart ska man vara så klantig att spilla ut maten när den nästan va klar :/ ;)
så klantig som jag är , det va ju bara att göra om dåe ;)
men till slut vart det bra ;)
jag o emma stekte brännäslor som vanligt ( mums ) :D <3
vii åt tacoos ,, niice :D
sexorna fick laga och jag maj o stefan skärde gurka , men stefan tappade den i backen typ hundra gånger ;)
men ja sen fick vi lov  att sova klockan elva :(
och man kunde inte ens viska för de hörde allt ;)
men jag skulle sova bredvid linus o emma men jag låg vi anna på kvällen o sen så när alla somnade gick jag tillbaka t min plats ´;)
för att det varrt så varmt ,, men jag vaknade mitt i natten av att jag frös , då hittade jag inte min filt ,
då fick man väl lida lite ;)
mh men gud va mycket jag bablar måste nog sluta haha ;)
byyye :D <3
Ps, glömde kameran hemmma :''''''((((((
du&jag förevigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0