T ♥

tjatjo :)
är hemma efter en helg i avesta som va azum !
vi åkte efter skolan i fredags.
så när vi kom fram va Rikard där :)
min bäästavän.
så jag sa ba: mamma där är rikard jag tkr vi bor brevid dom.
vi bodde ju i husvagn så vi ställde oss brevid dom.
och så typ gick jag runt där me han och andré o isak och min dryga lillebror.
asså han typ kasta kottar på rikard o andré hela tin xp
men de va as kul.
sen sprang vi natt DM med lampa o allt de va jätte kul fastän ja ä mörkrädd.
kom 7a av 11. inte så bra menmen.
startade 21.02 :)
sen la jag mig vid 22.30.
gick upp 08.15 typ o satt på mig kläder och gick o kolla om de fanns nå startlistor för sprinten.
de gjorde de inte första men sen gick jag dit då fanns de.
ja de va typ as jobbig för de va på sand :o
en crossbana sprang vi typ runt på :D
de va jätte kul men jobbigt.
kom 4a av 29. det gick mkt bättre.
jag va snabbas på spurten både fredag och lördag !
sen åkte vi till hedemora fast på vägen stannade vi i avesta och handlade skor och en tröjor för alla som sprang fick en check på 50% rabatt typ så de va halva priset på en sak man köpte.
jag fick skor och 1 tröja :)
sen fick vi handla godis på ett ställe där med 500 olika sorters goodig :o muums.
de va najs!
vi åkte sen te en camping i hedemora och bodde där den natten.
campingen va typ as sunkig !
men den dög för vi hade ju husvagnen.
va ute med andré och rikard och ella o theo på kvällen o körde nån lek xd
och idag har vi sprungit staffet DM.
jag sprang sträcka 1.
ella och maria sträcka 2.
ellen sträcka 3.
man får vara 3 st på sträcka 2 om man vill och den som först kommer i mål växlar.
maria kom först idag :)
jag växlade från första sträckan som 2a.
maria också som 2a.
och ellan sprang i mål som 2a.
drf blev vi 2a :)
är jätte nöjd med det ♥
måste sluta skriva nu hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0