T ♥

Ja maja du vet att jag saknar er alla med :) ♥
och jag och anna bestämde oss för att hämta josef och så flyttar vi ut i hennes barak :)
ska du med kanske ? ♥
han är grym josef han måste man bara sakna !
och ja nu har pappa lämnat in min cp fucking mobil -.-
så smsa eller ring INTE !
för jag har ingen mobil förns ikväll för man skulle tydligen ha med sim-kortet och sen får man tbx de ..
störrrrande eftersom jag vill smsa !
men jaja har inget val..
eftersom jag vill få den bra igen kameran är paj på den och den startar om typ hela tin.. -.-
men hittade några nya låtar igår , eller dom kanske inte är nya men för mig är dom :)
och bra !
där har ni två iallafall :)
men jag tycker ni suger på att kommentera..
kanske för att ni inte har nått att kommentera om då men det kan vi fixa :)
ja har tat lite kort som jag ska ladda in efter skolan idag kanske och ladda upp.
men ni kan ju iaf kommentera va ni tycker om bloggen ? :)
de låter som en bra idé tycker jag :)
men måste till skolan nu så hejdå :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0