toviisen bloggar mycket ♥

hejhej , har så fett tråkigt så jag slänger in ett inlägg ♥
åkte rullskidor idag det gick väll bra :)
eller ja jag söög ju men jag blir bättre har ju bara åkt klasiskt 2 gånger ;D
så jag är nöjd iallafall :)
har gjort alla 3 läxor som vi fick för att vi är lediga imoron -.- så sköönt !
drar till grycksbo med 10.10 bussen och är med wilma , rasse och samuel ;D
as najs ♥
sen går jag upp till mamma på jobbet och åker med henne på utvecklingssamtal -.-
sen tar jag nog bussen igen och åker till wilma och är med dom igen ♥
sen blir det foootbooollll :) ♥
azum !!!!
men vet inte vad jag ska hitta på ?
är inte ett dugg trött ..
men ska chatta lite mer sen ska jag försöka sova typ om 456789 timmar då :)
haha byebye :)
känner mig så duktig med att ladda upp låtar ♥
visst är jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0