M ♥ sorryy !

har varit så mycket nu ! och jag har helt enkel inte haft tid, och om jag haft tid har jag inte orkat.. sorry. tog en pus i nåra dar men nu är jag tillbaka ! igår var det kyrskis och bjurs ! åh jag älskar bjurs. på lektionerna sitter vi och pratar om när vi bråkat med våra syskon o allt. och sen pratar vi om pruttar ? :O GARV!
men iallfall. snart är det alla hjärtans dag. men jag gav mamma allt igår för hon hade typ önskat sig en slända som jag har gjort jätte länge så jag gjorde en på slöjden :) det var ganska lätt :) längtar till nästa tisdag då får jag se dig igen ! ( en ) veckorna kommer gå super segt bara för det -.- men who cares ? bara det är nån gång :)
ajaa, slut på babbel nu ska jag väl snart städa och så :) läser föresten en skiiiit bra bok !
här ligger jag och blöder :) dén äger !
ska börja skriva en egen bok oxå :) hejdå ! <3

Kommentarer
Postat av: Ella <3

2012-02-08 @ 16:39:36
Postat av: Ella ♥

Asså , jag råkar skicka lite kommentarer som inte är nå ibland -.-

Aja, du ska skriva en med mig åh Maja ;D <3

2012-02-08 @ 16:40:32
URL: http://ellaolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0