M ♥ backen sisådär ;)

skulle ju åka me nico o thim o rickard men de blev bara nico till slut . men vi frös så mycket att vi åkte hem vi 12 ;) o jao , men imorn vet jag inte om jag ska åka .. får se vad de blir , skulle typ åka med rickard , men får se om jag inte skulle köpa skor , för de behövs då värkligen !


o sen har man såklart tappat bort mobilen oxå ..
UTE ! fyfan ! tänk så hittar jag den inte ? jag kommer seriööst döö!!! ååå freakar ut häär ! asso åå
hur kan man va så klantig ? svara tack !

men aa . vad ska man gö ? får väl ut  o leta imorn , o hoppas de inte snöar inatt !
mmm.

vad ska man skriva om?

asso hur söt får man va ?
så söt som nico kanske :) !!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0