M ♥ längtar !

idag samlades klassen på lager och pratade om klassresan ! vi ska först åka till alborgen , sen sover vi i några stugur typ en mil därifrån vad jag uppfattade det som . dagen efter så ska vi typ bada tunna , spela minigolf och andra roliga saker, och på vägen hem så åker vi till nåt äventyrsbad ! ska bli asnajs . vi behöver bara få in typ 1000 till och de blir lätt att fixa ! vi tänkte först åka te grönan men de vart inge bra för de ska ju va en klassresa och då tyckte föräldrarna att det splittrade oss för mycket . och de tyckte många andra också, jag med . jag ska ändå till grönan i sommar ändå . de blir roligare att åka dit med familjen :)

efter samtalet så va jag o nico ett tag. men sen skulle jag äta , fast maten va tydligen inte klar så nu sitter jag här :p vill lääsa fast har ingen bra bok , har läst ut två böcker sen i onsdags . en på typ 300 sidor ? och en lite mindre. det är så ggrymt kul !
  little darlings är såååå bra . klart den BÄSTA bok jag läst ! den rekomenderar jag stort.
men nu ska jag väl lyssna på lite musik o tare lugnt innan gympan. vi ska vara demo gymnaster för att föräldrar ska kunna se olika saker och de ska visa olika regler och så . det är klockan fyra till sex, och efter det har vi vanlig gympa, så det blir att vara där i fyra timmar.. ganska jobbit ! men man får ju bullar o saft , då är de klart att jag kommer ! haha nejdåå , skulle ju komma ändå :) men kommer väl att ha ont i fötterna som vanligt ... -.-

men nu har jag bloggat lite mycket så får väl säga hejdå då :p
läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar också till stadium sportsd camp ! så otroliiigt kul ! ! !

och så längtarjag till 2 juni för då har vi tävling i stockholm tror jag ? har ingen ordning alls på dedär :p
men då fylller jag ju oxå år , värsta bra födelsedagen ! :)


KRAM ♥
åå så sööt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0