M ♥ svar t tova ,)

asso , jag har två , men medan rebecca va borta lovde jag å blogga på hennes.
så jag har tre bloggar att blogga på den här veckan :)


men nu till dagen . idag ska jag åka slalom med nico, thim o rickard tror jag . eller asso jag vet att jag ska åka med thim o nico , men jag vet inte om rickard skulle va med. men han sa de iallafall. så då hoppas vi de då :)
hihi , men snart drar jag över t nico , för vi skulle åka lite tidigare för att hennes pappa skulle göra nåt , annars blev vi tvungna att åka 12 . o de ville vi inte :p
mm , så äre :) men igår så bloggade jag inte för jag va hos amanda :D vi hade jättekul , jag åkte t falun . för hon är hos sin bror . vi kolla typ på film o baka värsta kakan ;D den vart iallafall god . fast vi värmde den i mocron så att den blev bakt :o nytt recept jao :P
ja , sen låg vi o skratta så jävla mycket ;D aa, de va najsiiit ♥ älskar dej amanda ♥

 botroligt fiin , elr vad tycker ni ?
en bild tagen i somras då men ändå :p

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0