M ♥ T

hej hej , nu är jag o toviis ♥ / maja
o jag ska sova här , men tova går runt o säger att isak kommer tro att tovas familj är en hyperfamilj xd
för isak kommer hit :D ♥
najsit najsit : )
asso tova går runt o får hyperdamp ! för de är stökit , men de är inte de xd
haha , vi har ju lite kul här vi xd
o mamma ringde o jag ba min kille är skitduktig på att sjunga o spela gitarr ( o sen la jag på)
o sen smsa mamma
Mamma:vem är duktig?
Jag : isak , alltså på att spela gitarr och sjunga .
Mamma är han där? såfall kan ni ju spela och sjunga tillsammans .
Jag: nej , vi webbar med han
mamma : åh , vad romantiskt ! :*
asso guh xd
hihi , romantiskt ? .oo
ahahhaha , asso s´vi har skitkul här ..
KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0