M ♥ tråk !

går mellan datan och böckerna hela tin, har så sjukt tråkit ! vill va med nån idag men måste vila ..
fast jag är inte sjuk :) så det blir nog tävling imorn :) fast jag är fortfarande skit trött i kroppen så jag vet nt.
kommer suga iallfall, brukar aldrig va såhär nervös men nu skakar jag nästan :p
men hoppas det går bra.. :s asso guh kan ju itne sluta tänka på de ! xd

juste idag ringde mamma te söderbaumska skolan och frågade vilken plats jag stod på och jag stod på andra plats :) såd det blir nog att gå där. för man lär väl komma in om man står på andra plats :) hoppas !
för jag har typ bestämt mig nu, fast de blir ju tråkit att inte gå med alla komisar, men man kan ju träffas efter skolan ! :)

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0