M ♥ underbar dag ´!:)

med nico . o sen åkte vi lite med rickard andreas o isak :) alltså när man är med dig nico så skrattar man ju på sig ! man hittar alltid på lite ord o såånt.
men sen vart jag sur på henne för en sak :p du vet vad de är nico ! ska ge igen nångång !
men iallafall . de va najs :)  förutom att jag fick ont i magen i slutet :( jaooo .
imorn blire ju skola ! längtar lite faktist , nya skolan o tiisdag vilket betyder kul ! och att får träffa typ amanda ! och alla andra i sexan som man inte träffat mycke under lovet ! :o o en till person.. hehe
men inte tova :( men snart jag typ upp på mitt rum o träna fötterna . för får alltid ont i knärna o fötterna när jag tränar :( och jag ska försöka satsa mer på gympaträningarna ! för att bli bättre lixxom :) även fast jag är ju nöjd av de jag kan oxå . nu ska jag blogga på mer bloggar ..


KRAM ♥

nån tokbild från sommaren :p

längtar t imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0