♥ perfekt skoldag ! :D

tjenaa :) skolan idag var värsta nice :D först kollade vi på film hela förmiddagen , forrest gump . har redan sett den två gånger innan men ändå . helt okej film :) kul o kolla i skolan , har vi ju aldrig gjort förut. men sen åkte vi skridskor ! ochde va oxå skitkul ! ja o sen va de väl slut :p
och nu är jag med mina små älsklingar nico o ella ♥ älskar er söötiisar ♥
jag vet inte vad vi ska gö sen , men jag måste hem o städa sen.. -.- men fick va med dem ett tag iaf :)
PUSS&KRAM♥
så fin man får va ? ♥
hur ful får man va ? ♥
as  ffin !!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Ior ;)♥

Maja din lilla xd

Så ju ut som en vit pankaka -.-

haha loveyou Puh♥

2012-01-11 @ 17:18:02
URL: http://ellaolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0