T♥

hejhej, har precis tittat på film.
är lite små trött, eller ganska rejält trött..
sov ca. 3 timmar inatt :p
om 1 timme ska jag åka längd med andreas också, hur ska jag orka ?!?!?
jag måste orka för jag vill :D
vi får även träffa calle halfvarsson :D
nice de, håller på att funderar ut vart man vill ha hans autograf någonstans :p
fick reda på att min kusin, har ramlat i slalombacken igår och ligger nu på lasarettet :s
det va ju mindre bra..
förra helgen va de hans granne som ramla i backen och fick ligga på lasarettet :s
hoppas han kryar på sig nu!
måste nog ringa och höra hur han mår när han kommer hem, vilket han inte gör idag :/
jag vet precis hur det är att ligga på lasarettet, och sova där -.-
det är en mardröm!
hoppas han kommer hem snart iaf :s
men nu lär jag resa mig från sängen och börja leta kläder, och packa skidor :p
hejdå!
arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0