T ♥

svar till maja: jaha okeyy :)♥
hejsan ;)
hoppas maja,nico och thim får en super bra dag i backen :)
är bara sååååååååååååååååååååååååhäääääääääääär myyyyckkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeett avundsjuk :/
men nu är det som sagt bara 3 dagar kvar som jag ska ha gipset, men ändå känns det så långt borta :o
jag vet inte varför, men jag har varit utan mina längdskidor för länge nu, men jag vet att dom finns där och väntar på mig, mina bästavänner alltså ♥ dom finns där när jag behöver dom :)
mina älsklingar :`)
längtar efter att få sätta på mig pjäxorna och ut i spåret och bara åka !
kanske kommer nån bild på världens bästa skidor senare :)
för er som bryr er ;p
ajaj jag bryr mig och det får ni läsa om, för det är mina blogg och majas då, men då skriver jag ju om vad jag älskar att göra :)
ajaj byebye ♥
orkar nt skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0