T ♥♥

tjena (:
skolan idag va väll helt okej, sista lektionen var helt klart bäst ;p
eller vad säger du micaela ? ♥
så jäkla kul ! :)
Mica hade mina hörlurara på sig, då ringde det så jag svara, och vår lärare Jerker hade genomgång så mica satt och lyssnade på va han som ringde sa medans han som ringe bara hörde jerkes prat ;p
vi satt och garva som fan, alla fick typ cp damp på oss :p
ska nog ut på en sparktur med mamma sen hoppas jag hon tkr jag måste komma igång med foten mer ;p
och det är väll så i och för sig ;p
fast hon är tydligen redan ute och går ?
aja får väll dra med hela familjen ut sen ;p
förutom syster som drog till maja, nico och becca, fast än bror fyller 6 år idag, stackars han som fyller år fredag den 13onde, men grattis t han isf :D<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
damp oj,, men orkar nt skriva, inlägget blev typ helt världelöst ändå -.-

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hahahhahahah!

fyfan va kul det va! :DDDD<3

2012-01-14 @ 14:49:43
URL: http://miicaelacaldegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0