T ♥ konstig känsla.

tjo, det känns skit konstigt utan gips, jag saknar det då inte !
men det känns knäppt, eftersom man har gått med det i nästan 6 veckor :p
imorgon ska man till skolan igen, känns skönt att jag ska de faktiskt, för då har jag nått tidsfördriv och snart är jag som läkt i foten igen :)
tur att det är kortdag iaf, eller kort och kort, kortare än vanligt :)
är sjukt glad att jag slipper mjukisbyxorna !, fy blää usch, imorn blir de chinos (L)
men jag måste ha kryckhelvetena med mig, för det är väldigt viktigt att jag inte ramlar ?!
men vrf skulle jag ramla ?!
okej, jag ramlade ju när jag bröt foten i och för sig, det är nog bäst så jag blir bra nångong !
har gjort några övningar innan jag badade som jag fick av sjukgymnasten, ska gö de 3 gng om dan..
har redan tröttnat och jag ska gö de i 3 veckor..
pusssst..
men är ensam hemma för de andra är på träning , avundsjuk.se.
menmen, ska fika när de kommer hem ba fö jag har tat bort gipsee.
lite dålig svenska däär, hoppas ni förstår ändå xd
men aja ha de bra puss hej :*
älskar dig min fina fjompaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0