T ♥ ledig (y)

hejhej :)
idag är jag ledig, typ hela 7-9 i bjurs är lediga för de är utvecklingssamtalsdagar fast ja vi får ju läxor för vaje lektion vi har :p
men ändå skönt att vara hemma !
det är lika på onsdag :)
klockan är bara 10 över 9 och jag har redan, städat hela övervåningen, städat kanin buren, plockat ur diskmaskinen, plockat ihop tvätt & städat mitt rum, nu väntar jag på wilma & rasmus :)
de sitter på bussen från gryckso, blir väll att gå ner och möta de vid bussen när de kommer :)
vi ska åka pulka tror jag, fast jag måste ta det lugnt för att mina fot inte ska bli mer uppsväld, den blev de igår efter en lång promenad med Elin, kanske inte så smart idé av mig..
men det va ändå jättteee kul !
måste göras om elin!
vi gick ner för en pulkabacke och jag hade ugggss och jag får ju inte ramla för det är lätt att jag bryter foten igen, så jag la mig på rygg med huvet neråt och höll i ett hundkoppel så drog elin mig ner :D
det va grymt skoj !
nästa gång ska vi filma de :p
men maja älskling, du får ta och krya på dig , du ska se att du snart är frisk igen ♥♥
föresten så dunkar jag jätte grym musik åå (aa
här får ni låten jag lyssnar på nu :)
så bäst !
fast jag lyssnar på sportify då om det va kul och veta :p
men ha en bra dag, hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0