T ♥ sleep..

tjena, tänkte lägga mig tidigt idag för att jag måste vara pigg imorgon (:
men aja jag kom på att jag aldrig kommer somna :o
för jag längtar så tills imorgon :o
mn får väll försöka lär ju somna nångång, inatt fick man besök av syrran, hon gick i sömnen och ba la sig i min säng :o, jag blev as rädd, sen hade hon typ en ask med massa smycken med sig som hon hällde ut bakom min säng, eller rättare sagt hon slängde den på mig så den ramla ner -.-
gissa om man blev rädd eller ?
om det kommer en människa och ba lägger sig i min säng mitt inatten igen då vet jag nog vem det är :p
det är ju inte första gången hon går i sömnen :p
men jag ska typ skriva lite på min blogg olssontova.devote.se innan jag lägger mig också :)
puss hej :*
finaste cheyen :) ♥
loveu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0