T ♥

hihi, ja som ni läste majas inlägg fattade nog hur kul vi har haft :D
alltid lika kul med maja alltså :*
bästavänner livet ut !
nu sitter jag med huvudvärk och chattar med rikard :)
fats han loggade precis ut, tror hela familjen drar på träning så jag blir hemma själv :/
som vanligt, men nu jävlar är det bara 1 vecka kvar tills gipset flyger av !
längtar som bara den :o
vill åka skidor , gärna nu liksom :D
menmen, imorgon ska man till tandläkaren, dra ut en tand också ..
sen om ett halv år ska jag nog få tandställning IGEN ! :o
störrande som F*N..
aja har jag nått val eller ?
nej, men jag vill ju ha fina tänder så det blir nog bra :)
men ska smsa med nån nu för jag orkar nt skriva hihi :)
arkivbild :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0